De TakeOff is een nieuwe unieke innovatie in de kampeerwereld. Het ontwerp is een cross-over van een traditionele toercaravan en een vouwwagen, the best of both worlds. Gaan en staan waar je maar wilt. Iedere keer opnieuw. Even een weekendje weg of op ontdekkingsreis door jouw favoriete vakantieland?
De voordelen van een vouwwagen combineren met die van een traditionele toercaravan, dat was onze ultieme uitdaging. Als fervent kampeerders, en oud collega’s van Kip Caravans (Rikus Hoving, Maarten de Roos en Dennis Tiethoff), hebben wij meer dan 70 jaar ervaring in de maakindustrie van mobiele kampeermiddelen. Samen met Wim van der Vorst (eigenaar van Holtkamper vouwwagens en van ‘De Vouwwagenspecialist’) zijn wij aan de slag gegaan deze ultieme droom te realiseren.
“Samen met Studio 024 hebben we een geheel nieuw kampeerconcept “TakeOff’ van het nieuwe merk Easy Caravanning zowel in binnen- als buitenland snel en goed op de kaart kunnen zetten. Een perfecte beursintroductie kunnen doen waarbij meteen orders werden geschreven. Een mooiere start konden we ons niet voorstellen.”
Een nieuw product internationaal in de markt zetten, dat was de opdracht. Na het ontwikkelen van een logo en de huisstijl was het belangrijk om de doelgroep ook online te bereiken. Het ontwerp van de website moest fris en eigentijds zijn, maar vooral de sfeer uitstralen dat je zin krijgt om erop uit te gaan!
De mogelijkheden van deze campinginnovatie (de TakeOff) duidelijk weergeven en de voordelen eruit te laten springen. Doordat bezoekers zelf het product kunnen samenstellen in de configurator krijg je een interactieve beleving op de website.
Ieder jaar worden er meer modellen verkocht, zijn er internationaal al meerdere dealers die het product willen verkopen en zijn er al vele vakantiegangers met de TakeOff op pad geweest!
1e missie geslaagd! Op naar meer, doordat we continu de website blijven verbeteren 😉
Met ons team van professionals op het gebied van logo & huisstijl ontwerp, branding, webdesign en development kunnen wij je helpen met jouw vraag om de communicatie online en offline te verbeteren. Wat heb je te verliezen? De koffie is bij ons gratis! 😉